Ännu en lördag

Som vanligt susar dagarna förbi och jag gör allt annat utom att blogga!

Läsvecka 2 har flutit på bra. Känns knappt att jag faktiskt var ledig i två veckor! Vi har lite lösare schema denna läsperioden, so far, och det är faktiskt jätteskönt.

Imorgon blir det roadtrip till Ljungby med hela Cherryeliten! ;) Årsfesten står för dörren och det ska bli riktigt roligt! Tyvärr blir det hemfärd redan vid 06.00 på måndag, har föreläsning 08.15... EN föreläsning på hela dagen och den måste vi ha direkt på morgonen. Tur det finns något att klaga på, annars hade jag spruckit! Hehe.

Malmö med Linn igår var rätt intressant. Balkanfest, brandlarm, utrymning, falskt alarm, sluta tidigt. Helt ok förutom att Göteborgsbranden ringde i mina öron och att jag inte var långt ifrån panik när fulla människor inte alls tänkta lämna lokalen utan hellre ville gå till baren och köpa en till drink samtidigt som vi personal blev ombedda att stanna kvar och fösa ut folket. Hell no, ta mig ut härifrån!!

Naglarna är lackade, ögonen lite glittrade och skjortan ska kastas på. Bilen skall styras med stadens mitt och allas vårat Le Cardinal. Trevlig natt allihopa. Sov gott ni som ska göra det.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0