Snart är det dags igen...

På måndag har vi första föreläsningen igen. Jag har börjat vänja mig vid att vara jätteledig och ta det jättelugnt. Kommer väl bli ett härligt uppvaknande när alla uppgifter och allt tentaplugg sätter igång igen! Visst, jag längtar faktiskt lite.

Det låter som det regnar ute.. Blev precis lite opepp på att gå ut och köra iväg om 30 min. Ska till Phuun Thai och äta lunch med momme. Det är ju alltid mysigt!

Gårkvällen var riktigt härlig. Jag och Filip var på en liten födelsedagstillställning och herre gud vilken fart där var! Lilla Alice, 3 år, höll igång oss andra hela kvällen. Det är helt otroligt vad barn kan underhålla (och sätta fart på oss lite äldre)! Jag känner mig lite som en tant som inte alls har något barnasinne kvar... jag fick gräva fram det igår iallafall!

Hoppa i kläderna nu då så jag och momme får lite mat i kistan! I eftermiddag ska ponnyn trimmas i ridhuset och efter det ska jag faktiskt PLUGGA!

Ha en bra dag allesammans!!


Min håruppsättning på nyår. Mamma är awesome!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0