Nyår

Sen update, men bättre sent än aldrig antar jag!

Jag hämtade upp Niklas klockan 16.00 på nyårsafton. Efter en runda på macken för att fylla på både med det ena och det andra begav vi oss norrut för en helgs äventyr! Dryga 30 minuter senare damp vi ner på gården som några av de första anländande.

Ett par timmar senare var det människor överallt. Fördrinkar, snittar och mingel de lux sparkade igång kvällen! Vi blev indelade i lag, fick olika uppdrag och sen flöt natten bara på. Fantastisk god mat, fruktansvärt bra sällskap, dans på bord och 5 enastående arrangörer gjorde verkligen detta nyår oförglömligt! (Även om en del nog tror att jag inte minns någonting...) Totalt 43 ungdomar sjöng in året på en gård någonstans i Skåne.

På söndagen blev det en väldigt god brunch, sällskapspel, en del tog sig i kragen och gick på promenad och slutligen åts det tacos på kvällen. Det gick ett lätt sorl om att ingen ville åka hem dagen efter.

När måndagen väl kom kändes det lite vemodigt. Skulle vi redan hem?! Grymt samarbete gjorde iallafall städningen av den stora gården lättare än jag trott och bilen rullade hem kring lunch (denna gången med en Niklas mindre och 4 härliga tjejer mer).

Jag fick fira nyår med min fina pojkvän och ett fantastiskt härligt gäng människor. Grymt bra uppslutning och fantastiskt arrangerat! Summa summarum tror jag inte man kan fira nyår på ett bättre sätt än jag gjorde och om man kan det så längtar jag redan till nästa nyår!

Jag och min fina Filip <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0