Måndag

Första dagen i skolan och ja, jag har verkligen saknat det! Hade bara lust att ligga kvar och sova vidare när klockan ringa kvart i 7(!!!!!!) men jag tog tag i det! En föreläsning och 4h räknande senare promenerade jag upp till bilen och drivea home. Ska snart ta tag i mig själv igen och åka ut och trimma lite på ponnyn.

Har äntligen köpt en ny kalender!! Satt och skrev in allt jag kunde komma på igår, rätt kul. (mitt liv är inte så roligt...) ;) Hur som helst så är det bara 6 veckor tills jag får min lägenhet!!!!!!! HAPPY FACE :D :D :D :D :D Ge mig nuuuuu. En annan bra sak är att CSN var gulliga och satte in pengar på mitt konto idag. Det gjorde mig också happy.

Mot stallet och vidare dårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0