Ingen tradig 25årsfest

Igår var jag och Filip på 25årsfest hos en av hans systrar. Temat för kvällen var LAS VEGAS!! Riktigt roligt! Jag var utklädd till (nu släpper jag bomben) DEALER! Hehe. Hade snickrat ihop ett mobilt black jack-bord. Det blev riktigt bra faktiskt om ni frågar mig :) Filip var utklädd till Elvis. Fantastiskt rolig fest med många snappsvisor, många tal, mycket god mat och fruktansvärt trevligt folk! 10 av 10 dollartecken på denna kvällen!

Idag är man dock en utslagen krigare... Bakfull och tradig som jag är vaknade jag strax efter 8... Helt värdelöst att inte kunna sova på bakfyllan. Har tryckt i mig diverse frestande saker och såg nyss en bild på fb på en bricka donken-mat. Ge mig?! Långt till donken dock.. Får krypa ut i köket och poppa en påse popcorn till...

Jag borde skaffa en dator med blåtand så jag kan för över bilder från mobilen bara så swish! Mobilbloggade in en bild på bordet här under (pil ner)!

Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0