Är lite extra romantisk idag

Alla hjärtans dag! Vilken bra dag! Och den är inte bara bra för att man kan visa sin respektive lite extra kärlek utan för att visa alla i sin närhet hur mycket man tycker om dom. Man behöver inte dra på, det räcker med något litet. Det är ju trots allt tanken som räknas. Jag tycker det är en fantastisk dag!

Har gått i min lilla bubbla hela dagen här och fundilerat. Japp, fundilerat.. Hade jag kunnat så hade jag nog dragit på ordentligt. Jag älskar överraskningar, speciellt att ge bort överraskningarna! Har kommit på en massa olika saker jag skulle gjort om jag kunnat.

Det var ett tag sedan jag skrev så jag kan ju lika gärna pränta ner litta.

Veckan är rätt lugn. Min föreläsning blev inställd idag (den viktiga) så jag stannade hemma och läste i miljöboken.. 100 sidor kvar! Ska ha tenta i miljövetenskap om tre veckor (tror jag att det är)! Senare samma vecka kommer analys 2-tentan.. Hoppas jag sätter den lika bra som jag gjorde med 1:an! Det var så himla skönt :)

14 dagar kvar tills jag får min helt egna lägenhet :D Det känns helt fantastiskt! Har redan köpt en del möbler som jag tryckt in lite här och var. Sålde min stora byrå till Sandra (fel färg i mitt nya hem) så nu har jag hälften av alla mina kläder i kassar på golvet... Sådär praktiskt kan jag meddela! Tur att jag inte är hemma så mycket för jag hade nog stört ihjäl mig på det!!!

Tycker att Filip kan ta och komma hem nu... Sitter här och bara vääääntaaaaar. Hohooooooo...

Nej om man skulle...

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG ALLIHOPA :D JÄTTEMYCKET KÄRLEK <3<3<3

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0