2012-02-27

Måndag eftermiddag, snö, slask och kallt ute. Har gått i koma hela dagen. Somnade nästan på föreläsningen imorse. Klarade mig dock, fick i mig lite varm choklad och kötta på med lite matte ett par timmar för att sen gå på en föreläsning med gamla studenter. Det var tre killar som tagit examen för en del år sedan och som kom för att berätta hur dom hade gått tillväga för att skaffa jobb, praktikplatser osv samt om vad dom jobbade med idag. Riktigt bra faktiskt!

Två dagar kvar tills jag är lägenhetsägare! Börjar fundera på om min omgivning snart fått skav i öronen efter allt prat om min flytt.. Jag kan inte hjälpa det men jag längtar så mycket!!! Äntligen! Min helt egna lägenhet.

Nu ska jag se till att komma iväg till stallet. Har lite samvete för att jag inte ridit på två dagar men det är sånt som händer... Idag ska det iaf ridas :) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0