Bitterhet och gapskratt

Min största besvikelse idag är nog min goda påse med blandgodis som inte smackar ett dugg. Jag tackar min ljuva förkylning för det!

Idol borde anställa ett gäng låtskrivare som kan skriva lite nya låtar. Hur många gånger har vi inte hörs "in the name of love"? Helt allvarligt... Skrota tävlingen!

Bitterhetens kväll är här :)

Ska nog snart bädda ner mig. Ska sova bort det sista av min MEGAFÖRKYLNING som obärmhärtigt kastade sig över mig tidigare i veckan. Vilka ord jag kan va?

HAHA ni bara måste läsa detta, på tal om ord! Vi hade en föreläsning idag om presentationer och på slutet, sådär vid 16-16.30tiden en fredag när Camilla var sååå trött som man kan vara en skoldag, började föreläsaren prata om SÄRskrivningar. Titta själv:

Latmask

Lat mask

Mörkhårig sjuksköterska

Mörk hårig sjuk sköterska
Henne skulle jag inte vilja träffa!! HAhahaha!

Renkorv

Ren korv

Skumtomte

Skum tomte
Får man julklappar av honom?!

Vår kassapersonal

Vår kassa personal


Och till sist: MIN FAVORIT

Stekt kycklinglever

Stekt kyckling lever
Hahahahahahaaa!!!

För övrigt borde alla som är mer eller mindre bittra, även väldigt glada, gå in på http://www.felsms.com för HERREGUD vad roligt det är! Har legat här den senste kvarten och halvt avlidit!!! Puuuuuh!!!

Nej trevlig fredag på er alla. Nu ska jag borsta tänderna, krypa ner och hoppas att mitt illamående efter allt godis slutar snart. VILL HA MEEER! ... inte just nu kanske. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0