Tja bloggen

.. det var ett tag sedan!

Helt galet var denna hösten går fort. Det är redan vecka 44 och i skolan är vi inne i andra läsperioden... Det känns som vi hade första föreläsningen för en vecka sedan!

Egentligen ska jag sitta och skriva på ett tal som ska vara inlämnat till på fredag, men just nu sitter jag ju och skriver här istället.. disciplin till max!

Jobbade lite på Harrys förra månaden, så sjuuuuukt roligt! Nog för att jag saknat att stå bakom bordet men jag trodde inte jag saknat det SÅ mycket. Man tröttnar aldrig på att träffa nya människor! Faaantastic!

Idag ska jag inte göra mycket mer än att skriva mitt tal och kila till pooownyn och rida en runda. Var i skolan och plugga lite matte imorse.. Kan bara konstatera att allt som sägs och görs innan lunch går in genom ena örat och ut genom andra känns det som! Hoppas det är lite som fastnar iaf..

Nej, inget mer kallprintande här... Mot oändligheten och vidare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0