Tidig morgon

Jag har börjat vänja mig (efter sådär 3 månader!) att gå upp vid 7. Det kändes nästan lite lyxigt att ligga kvar till 07.20 imorse utan att få panik för att ha dragit sig för länge.

Har suttit och arbetat med lite instuderingsfrågor till ett litet projektarbete nu på morgonen. Klockan är bara 08.25 men det känns redan som förmiddag. Haha så knäpp man blir!

Idag händer det inte vidare mycket. Ska försöka komma från skolan vid 3 så jag är i stallet innan det blir mörkt! Det är nog det enda riktigt negativa med vintern - mörkret. Uh vad det kan dra ner mig!

Ska försöka blogga lite oftare. Känner att jag kommit ur mitt bloggande rätt bra, det var väl iofs ett år sedan jag själv tycker att jag skrev riktigt bra och fick till lite gliringar här och var. Morgonbloggandet efter jobb brukade kunna underhålla iaf mig! Hoppas det är fler där ute som har samma sköna (ibland ökentorra) humor ;)

Nej men om man ska ta och "göra tisdag då". Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0