Love, sex and sunshine

Gårdagens arbertspass på Harrys bjöd väl på lite av varje.

Love - Emil, 20, arbetade under några timmar hårt med att övertyga mig om att det är "det lilla barnet" i var man som vi tjejer faller för. Han lyckades nästan övertyga mig.

Sex - Även om mannen som tidigare nämnts såg ut både som en liten hundvalp och som ett barn så verkade det som att han fick gå hem själv - om nu jaktlyckan inte var bättre utanför Harrys.

Sunshine - nog var där solsken vid mitt bord allt. En fet strålkastare riktad mitt i nyllet på stackars dealern gjorde knappast huvudvärken som denne berikats med mildare. Men vad gjorde det? De tappra krigarna kring bordet klarade inte av att bemästara mig inatt heller! Hehe

Nog om jobb.

Dagen idag, eller det som är kvar, blir till plugg, mys och mat. Det är väl så det ska vara en söndag? Minus plugg då antar jag.. Ska ge mig på ett smarrigt recept som jag hittat i en tidning. YES, housewife-Camilla är i sitt esse!

Grattis förresten till pappsen på fars dag!

Nej ppl. Ha en riktigt skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0