Jäkla röta!

I förra läsperioden hade vi en hemtenta i fysik, närmre bestämt i exprimentiell metodik. Blev godkänd på inlämningen men fick komplettering på en enhet... Några veckor senare får vi ut ett mejl där det står att jag är UNDERKÄND. Underbart. Motivationen knackade redan och sen blev man kuggad ovanpå det.... Idag tog jag iaf mig i kragen och gick till föreläsaren i ämnet för att reda ut vad som egentligen var fel. Det visade sig att de hade MISSAT min komplettering!!! Uppgiften var rätt och Camilla Wallin erhöll därmed ett G! Det var ju KNAPPT en lättnad! Happy Camilla :D

Dagen i övrigt är inte så speciellt. Ska försöka skumma igenom uppgifterna till projektet vi ska starta igång på fredag, typ någon miljögrej, och kanske kämpa lite med analysen.... Villis intis! Hur som helst så ska det ju göras. Helt sjukt att vi snart gått ett halvår! Till våren är det bara 2 år kvar till examen! Herre jäklar.

Jag och Sandra pratade om 2012 i förrgår. Jag har redan bestämt mig för att det kommer bli ett skitår. 2009 skulle bli mitt år, det blev skit. 2010 skulle också bli mitt år! Det gick åt skogen... Nu skulle ju faktiskt 2011 bli MITT ÅR! men HAHA det har det ju inte blivit. Så jag går ut defensivt denna gången och förväntar mig ett pissår. Med tanke på tidigare inställning så kanske det blir grymt?! (ja deet är ju faktiskt så att hoppet är det sista som lämnar oss...) We'll see!

Lyfta på rumpan och få något gjort kanske. Tjingeling!

Nyår 2009/2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0