Den som väntar på något gott..

Då var det dags att slänga på pokerfacet igen. Lördag, sade någon, och Lila Helvetet säger jag!

Jag och Sandra hade laddat för en riktig kanonfredag igår och startade glatt med vin, god mat och snacks framför idol. Drog in till stan strax efter 11 och avslutade kvällen tidigt.

Hade riktigt konstiga drömmar inatt, den lilla tiden jag verkligen lyckades sova. Vin + Camilla + sömn = katastrof.

Tiiiiilda var förrsten med på sin första uteritt idag! Hon var sååå duktig :) jag tror att ponnyn tyckte att det var mysigt också. Tänkte lagt upp en bild på Tilda när vi red ut men sladden är kvar hos Sandra så det blidde inte så.

Ska köra om 30 min, börjar bli streeeessigt!! Shippi shopp!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0