Mask i sängen

DÅ var det ett litet tag sen sist igen. Självdisiplinen är så gott som bortblåst hos mig.

Hade en fantastisk kväll igår. Styrde upp en trerätters sådär en måndag men någon som jag tycker lite extra mycket om. God mat (ofc eftersom det var jag som cheffa i köket), gott vin toppat med filmen "Baksmällan" och en godisskål kickade igång min vecka på bästa sätt! INGET KAN GÅ FEL :D (eller?! haha)

Fråga mig inte vad jag gör uppe redan för det vet jag faktiskt inte. Borde väl legat kvar i sängen och kämpat mot dagsljuset ett litet tag till..

I helgen är det elitloppshelgen. Jag ska jobba till och med fredag sen rullar det faktiskt hemmåt skåne för morsdagsfirande (mamms har bokat bord på Mento, får se om deras grillbuffe är lika bra som Tegels... Svårslaget!) och studentfirande. Som tur är har jag faktiskt redan en klänning som jag tänkte ha = ingen panikshopping! Otroligt ellerhur?

Uh det blåser ute... jag tänkte ut och springa senare... Eller jag SKA ut och springa senare. Har varit megalat på senaste... Iofs har det varit mycket jobb och mycket avbruten sömn. Jag måste införskaffa en sån där "mask" att sova med (och ev öronproppar?)... Får bli första projektet efter lön! Det och sneakers.

MORSDAG PÅ SÖNDAG!!! Vad ska man ge till mamms..? Tror att tiden "jagönskarmigbarasnällabarn" snart är över.. Haha

Dags att ta tag i det och se vad denna tisdagen kan ge! Tjing tjing :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0