Roompah och melodifestival

Polen hade sjukt snygga ben, men det var väl allt.
Ryssland lät grymt bra, jag förstår att det blivit en fight med Saade.
(Det har nog lite mer än med låten att göra)
Armaniens klänning var ju knappt värd att ens kallas linne.
Favoriten är endå Norge! Haba, haba!

Träningsvärk. Det underbaraste underbara har åter drabbat mig, långt om länge. Jag red ju igår, på ponnyn, och jag har knappt kunnat skratta idag. Mina magmuskler är på semester. För att inte tala om min RUMPA som känns hyfsat bra idag! Det var inte ens roligt att sätta sig i bilen. Gnäll gnäll. Det är synd om mig :)

Jag var och hälsade på Malin. DET var längesen! Kayla har blivit stoooor! Helt galet vad barn växer! Jag hinner iallafall inte med. Det blev lite promenerande och pizzabak och efter det begav jag mig ut till stallet igen men denna gången för lite coachning. Stackars Astrid. Där stod jag. Malde och gestikulerade, visade och fixade i evigheter. Jag red nog mer från marken än vad hon gjorde från hästryggen, haha. Men bra blev det. Rida är trots allt blod, svett och tårar och jag var nöjd som lyckades undvika både det först- och sistnämnda idag :P

Längtar upp till Stockholm! Får se hur många dagar till jag klarar av att vara i stillhet här nere.

Imorgon blir det iallafall sushilunch med Malin, ÄNTLIGEN!!!! Jag håller på att avlida utan sushi. Sen blir det shopping och fika med Jenny på Väla. Det blir ett Zumbapass imorgon också och förhoppningsvis håller sig vädret i schack så jag och Sebbe kan ta vår inplanerade kvällsrunda. Känns som morgondagen är rätt tjock, oväntat nog.

Sängdags!

Haba, haba på er!

Saknar...


Mongobild på mig innan jag kaosade mitt hår.
Nu är det KORT! Sofistikerat? - Man kan ju alltid hoppas.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0