Räknar får

Svintrött men med kli i fingrarna. Tänkte blogga mig till sömns.

Första funderingen: Hur kan man var trött klockan 23 när man gick upp klockan 11 efter att ha gått och lagt sig klockan 23?! Fantastiskt.

Jag har hittat min träningsform!!!

Äntligen efter att ha läst miljontals artiklar om att "man ska hitta en träningsform som man tycker är rolig" har jag hittat mitt sätt att träna. Zumba! Det är ju helt fantastiskt! Efter några försök har jag börjat få kläm på det och om jag sammanställer mina senaste månaders träning så får faktiskt Zumban en klar tiopoängare! Sen att en åsna har bättre motorik än mig är ju en helt annan sak.. MEN som sagt, Zumba! Mh mh mh!!!!

Igår hade jag och pappi en heldag! Vi var ute och körde motorcykel (jag var nere i källarne och rotade fram mammas gamla skinställ, haha) och det blev besök på Sofieros glasskiosk, knappt god glass de hade istället!!! Den hade jag helt missat. Det kommer bli fler besök där i sommar, hehe. Väl hemma igen bestämde vi oss för att åka in till stan och äta middag. Mamma var ju i Amsterdam och därmed var köket ur funktion. Enkel matematik!

Några minuter kvar på detta dygnet, bästa att ta snacket med John Blund så snart som möjligt.

Visst får man schysta kinder i mchjälm? Haha. God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0