MÅNDAG

Har avnjutit en extrem frukost bestående av yoghurt och the.. Känner hur sockersuger sätter sig i huvudet direkt och min kropp bara VILL HA MARABOU! Knappt sunt att äta det till frukost (idag igen).. :)

Ska dra iväg till momme och fixa i hennes trädgård. JOBBAH! Jag har varit mer taggad på att jobba men lite wöörk och solsken kan ju knappast döda en, inte idag iallafall. Har bestlutsångest över vad jag ska ha på mig. Mina ben skriker shorts men fan, det blåser ute! Blir nog shorts... måste sluta vara kyckling!

Satt och läste på Davids (min kursledare från bj/cs) om hur roligt de hade i fredags och lite om kurserna. Gaaaah vad jag stör mig på rullekursen. Jag vill nu, nu, nuuuuuu! MEN är man klant så är man. Jag har ju lärt mig något iallafall....

Upp, upp och iväg dårå?


Bild innan Kaylas dop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0