Lördags

Det var ungefär nu som jag tänkte komma med en utvärdering av mitt absolut första yogapass. Sjukt bra av mig att jag stängde av väckarklockan i sömnen... Sjukt obra av Sats att lägga ett träningspass klockan 09.30 en lördagsmorgon. Det var faktiskt BÅDAS fel att detta gick snett! ... jag tar trots allt på mig delar av skulden.. ;)

Jag tänkte att det nog var på tiden att jag printar ner några rader i min, för tillfället, totalt misslyckade blogg.

Vad har hänt sen sist?
- Det sjuka är att det har hänt sanslöst mycket i mitt händelselösa liv. Jag vet inte vart jag ska börja så jag skiter nog helt i det.

Hur som helst är jag "hemma" i Helsingborg nu. Här ligger jag, under täcket, och funderar över dagens kommande bravader. Ska snart gå ner och fräsa lite åt pappa i köket, mitt morgonhumör och hand tröga morgonfrågor går aldrig ihopa. Jag är bara realist, MEN jag ska försöka vara snäll. Det är ju trots allt min Världens Bästa Pappa. Han kanske har något spännande på gång. Mamma är out of town till måndag så då kan det hända att pappsilappsen får några brillianta ideer. Jag hoppas bara att det är bättre än städning och trädgårdsarbete...

Det är lustigt hur glad man kan bli när någon ringer och väcker en halv 5 på morgonen. Då ska det verkligen vara rätt person. ;)

Jag var och träffade mitt hjärta igår :D Oh så vacker han var! Och jävligt skitig! Han ska gå STORA vårbadet av mig någon dag den lilla griiiiisen. Ja, jag pratar om the one and only Ponnyn! Vi var ute och lallade lite.

Om man skulle hoppa i någon form av klädersplagg och gå ner? Kan vara en bra början på en ännu bättre dag.
Tja så länge

//Äckligt positiv Camilla Wallin

Gammal bild, nya skall komma!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0