FULL FART!

Från en säng till en annan!

Jag är på plats i min underbara säng hos mammi och pappi. Har "kuddat upp" mot väggen och ska snart "kudda ner" för sleep-mode.

Det kommer bli några intensiva dagar i Helsingborg innan bilen åter rullar uppåt mot huvudstaden igen. Det är morsdagfirande, student, ponnypyssel, bakning etc etc som står på schemat. Jag ska hinna tvätta upp alla kläder jag använt nu i två veckor och packa om. Fr o m onsdag väntar runda slänga 20 dagar uppe i Stockholm med mycket jobb, bus och mys innan jag tar sommarlov. Planen är att vara ledig resterande dagar i juni samt hela juli... sen börjar jag ju lära mig att det väldigt ofta inte blir som jag tänkt mig... Frustrerande nog!

En sak som är stensäker är att jag SKA ordna något trevligt i min trädgård i sommar. Det blev inget förra året så nu jädrar! Födelsedagar är till för att firas - speciellt de på sommaren! ;)

Ibland känner jag för att vara lite galen, flippa ur, pierca mig, tatuera mig, köpa galna kläder. Men sen kommer jag på att det ska jag inte. Men det kan vara kul att leka med tanken. Lite galen får man ju vara :)

Nu kallar John Blund. Vi har haft det lite stökigt de senaste veckorna så vi ska ta och prata ut nu. Känslig kille det där! Sov gott allesammans!


Mrs Blund?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0