En "mor och dotter-grej"

Jag och brun utan sol får bara inte till det! Helt makalöst hur mycket man kan misslyckas med det. Hur länge ska man behöva vänta innan man tar på sig kläder för att det inte ska bli helt katastrof? Att vara brun är väl helt enkelt inte min grej... "Jag har andra kvalitéer".

Bilen, jag och mamma var uppe i Göterborg hos alla goa gubbar och gratulerade Kim på hennes student idag. Trevligt värre!

Dagen började dock inte så trevligt.... den började med århundradets kaos. Såhär var det:
Mamma var inte klar på den tid som hon bestämt med mig att vi skulle köra till Väla och säger lite irriterat "Kör du då!" när hon ser en irriterad, klar, Camilla i hallen. Fair enough! Jag körde. Waaaaaaow, det skulle jag inte gjort!.. Eller? Ni som känner mig (och min mamma) kanske kan tänka er på ett ungefär hur våra telefonsamtal löd tills jag kört hela vägen hem igen och hämtat henne... MEEEEN, nästa gång är hon kanske klar i tid .. ;)

En kopp thé på sängbordet, en bok som snart ska slås upp och en Camilla som ska älska sig själv trots de nyligen införskaffade leopardfläckarna. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0