"Det tar sig" sa pyromanen

Här sitter jag. Jag borde varit på ett riktigt roligt och svettigt zumbapass MEN det blir ju inte alltid som man tänkt sig.

Waaaaah, jag gick precis ner i bitterhetsmooooode.. En miljard fula ord. Jag är hungrig. Jag sitter i min säng. Jag vill ha mat. Det är ingen hemma. Jag får inte mat. Kul.

Jag och fröken Aspeholm fick till en lyckad shoppingrunda på Väla tidigare idag iallafall! Dock lyckades vi inte så bra med att köpa det vi verkligen åkte dig för... men trevligt var det! Och fika blev det!

YES! Nu kom mamma och pappa hem från Maxi!

Jag ska se till att göra något motiverande... Typ som att förflytta mig från sängen ut till soffan och glo på något på tv. Rastlöst, överskottsenergi, uttråkad... Känner mig som en tjurig 13åring som inte får vara ute längre än till 23.. BEEN THERE!

Ha de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0