CHEF!

Jag och mamms är i full gång här i köket. Jag gör min specialare (efter morotskakan) dvs provencalska pastejer och mamma håller på med en pestopaj. Inga dålliga grejer det inte! Mh mh mh!

Jag tyckte att jag gick upp i tid men min dag har bara flugit förbi. Malin och jag har bakat en inte allt för lyckad morotskaka... Det var något vajsing med Malins ugn!!! Men det blev typ gott iallafall. Känner att jag ska lägga morotskakan på hyllan nu ett tag... Tiramisu är nästa projekt! Kanske ngt jag och mr skulle ta tag i? Trots allt han som gett mig ideen :)

UUuuuuuuh. Tvätten! - Bortglömd. Bah.

Känner mig knappt sugen på att köra hela vägen till Stockholm helt själv imorgon, igen.

Sofie hade en jättegullig status på facebook:
"Jag gör fel, ibland har jag inte full koll och ibland är jag omöjlig att ha att göra med. Men om du inte kan godta mig när jag är som värst, förtjänar du mig inte heller när jag är som bäst :)"

Jag tyckte den var rätt söt så jag var tvungen att kopiera in den här! Speciellt med tanke på att det var Sofie som är världens snällaste människa som la upp den!

Ge mig mat nu!!!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0