Blondinbella och hallonbåtar

Hade någon sagt till mig för ett år sedan att jag skulle börja följa en blogg aktivt hade jag bara skrattat. Faktum är att jag tycker att Blondinbella är asgrym! Hur många tjejer i 20årsåldern har så många bollar i luften som denna människan har? Hon driver flera företag, har anställda under sig, åker land och rike runt OCH hon skriver i sin blogg konstant. Imponerande hur hon håller ihop. Jag blir trött bara av att läsa om allt! Puh :P haha.

Jag har bänkat mig i sängen, som vanligt. Var ute och red i morse (klockan 8!!!) och efter det fick biiilen sig en omgång med dammsugare och högtryckstvätt.

Dagens Jonny:
Jag: Hej, du passar dammsugarpåsarna som ligger här till den röda dammsugaren?
Pappa: Jaaa, vadå? Tänkte du dammsuga bilen?
Jag: Nej, jag sno dina dammsugarpåsar!!!
Vad tror han?! Det var röda lampan på honom...

However.. I eftermiddag/kväll bär det av ner mot Malmö och Jägersro för att titta (och spela lite kanske) på löpen. Tror det kommer pirrar mer i magen av att se hästar och jockeyer och tänka på hur det är att sitta där uppe än av vilket ekipage som faktiskt vinner.

Halv 4 är klockan... halv 4.... Vad ska jag göra i en timme tills m & p kommer hem?! Jag har verkligen sjukt tråkigt... Jag har gjort typ allt man kan göra när man är hemma.. Ska nog angripa godisskålen där nere som var full av hallonbåtar.

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0