Älska dig själv!

Såhär med facit i hand så var marabou sensation "jordgubb/cheesecake" inte så god så jag var tvungen att äta upp hela direkt... Men vad gör man inte? Marabou ska ju gå runt de också.. :P

Första dagen, andra kvällen, hemma och jag känner mig lite frustrerat rastlös. Jag tror det är något fel på mig.. Jag är alltid rastlös!!!!! Nu ska jag bara vänta på att få köra upp till Stockholm igen... Hm... Fördriver iaf tiden med tvätt och en bok som Henric tyckte att jag skulle läsa, "Älska dig själv". Jag har bara kommit till sidan 69 men jag känner mig redan besatt!

Jag satt och tittade lite på gamla bilder som Tove lagt upp på Kvistoftas facebooksida. Jag kom att tänka på vilken jädra anamma jag hade som liten... inget kunde stoppa mig, jag skulle bli bäst! Men vad hände? Jag möttes av en värld där man aldrig ska sikta för högt för att bli så lite besviken som möjligt när man misslyckas. Eller att man ska bli "lagom bra". Allt för att tillfredsställa sin omgivning, för blir man för bra så duger man inte längre. Lite så känns det faktiskt. Är det bara jag eller håller du med? Och vad händer nu? - Jag skyller på världen jag möttes av.

Där slog det mig.

Jag ska plocka upp boken igen och fortsätta att Älska mig själv. Ni andra, som kanske redan älskar er själva, ha en bra kväll!


Ingen kan väl ha missat vad jag hade på mig idag? ;)
Lite BlondinBella-feeling på den bilden, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0