Allmän information

Jag och Louise var på stranden och red idag! Det var jättemyyysigt! Hoppas Nina lägger upp bilderna på facebook senare :)

Swiiiiish så var torsdagen förbi! Jag började med att knassnoozea mellan klockan 6 och 10... Hm. Jag vet inte riktigt vad jag höll på med... Jag och mamma var iallafall och luncha på Tegel i Rydebäck. Ååååååh vad jag älskar deras mat! Helt fantastisk, som vanligt!!! Grillbuffen där i sommar ÄR ju bara ett måste :)

Nr 1 när lönen kommer är ett par vita sneakers. Jag kör stenhårt på ballerina och lofers nu. Trist när det är kallt bara! Haha.

Jag har börjat packa... En bikini, 2 linnen och ett par shorts räcker väl när man ska upp till Stockholm?! Jag är knappt trött på att packa!

Mammsi och loffan vill tydligen har sällskap på kvällspromenaden.. Kan man gå i pyjamasbyxor? Hm.. Ska dra på mig något annat och haka på. Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0