Upp!

På tåget, på väg mot vår kära huvudstad ännu en gång.

Jag fick ett litet ryck att åka hem i lördags kväll. Mammsen var gullig och fixade biljetter (tack tack) och jag har haft 3 sjukt bra dagar här nere. Som vanligt har jag inte hunnit göra allt jag velat, men jag har lyckats klämma in det mesta.

Precis som vanligt har det inte blivit så mycket sömn.. och nu sitter jag här, trött som ett svin, och vågar inte sova. Vagnen är full av massa märkliga människor och fördomsfull som jag är tänker jag inte blunda en sekund innan de gått av. Skulle vara riktigt lugnt om någon "råkar" LÅNA min väska.

Ska sätta lurarna i öronen, luta mig tillbaka och försöka att INTE somna. Trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0