K-k-kallt

Har sjunkit ner i soffan, mätt, frusen och lite mör efter träningen.

Gjorde ett besök på Sats tidigare ikväll för ett Zumbapass. Sjukt rolig träning! Sen att jag kände mig, och förmodligen såg ut som, en giraff är ju en helt annan femma. Som tur var så var det ca 30 andra orytmiska stackare i salen så det var inte så farligt. Vi hoppase, stutsade, skakade lite på rumpan och gick därifrån svettiga med ömma vader. Dansa är sjukt roligt!

Jag tycker synd om de killarna som måste ta upp hela rulltrappen för att deras *** är så stor att de inte kan stå med normal bredd mellan fötterna. Måste vara fruktansvärt.

Disken står och stirrar på mig.. Jag ska ta tag i den inom två minuter.. eller alternativt släcka lampan till köket. Hur jag än gör så är där, magiskt nog, alltid ny disk när jag vaknar.. jag har för mig att jag bor själv, men jag kan ha fel..

Känner mig knappt sugen på att sova själv inatt! Meeeeeeeeeeen, vad ska man göra?

Träning 07.30 imorgon. Det ska spinnas!!! Underskattad träning - av mig - precis lagom svettig en tisdagsmorgon. Beach 2013 eller vad sa vi?! Haha. Hej och hå!

Nu har det gått 3 minuter. Disk - I hate you!

Sleep tight ppl! Auf wiedersehen. Eller något sådant.



SOMMAR!!! NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0