Ingrosso

Gick upp tjugo i sju för att börja tvätta. Ja, jag är störd. Känner mig fett effektiv nu när jag är inne på andra maskinen, redan fixat käket till jobb PLUS att jag har två timmar på mig innan jag ska sitta på den där fantastiska saken som går igenom hela staden, idag IGEN. Höll på att komma försent igår IGEN för att tvärbanan strulade. Aldrig mer! Bad luck har smittat av sig, haha.

Ikväll har Sony Ericsson realease, alla från Tre ska till Café Opera och vi har fått reda på att den hemliga DJn ikväll är INGROSSO! Micke, som jag jobbar med, blev lagom glad eftersom han köpt biljetter till konserten imorgon :P Illa! Jag har liiite klädpanik, vilket betyder att allt är som vanligt.. Suck!

Om man skulle sparka sig själv i häcken redan nu så det inte blir stressigt sen? - Det blir alltid stressigt sen! Hit me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0