Handyman

Hej, det var ett tag sedan. Jag vet inte riktigt vad som händer mellan mina "bloggperioder" men motiovationen bara försvinner emellanåt.

Idag är jag en riktigt "ms Sunshine"! Hantverkaren, som jag precis faktiskt började gilla, knackade på min dörr 07.30... Igår när jag pratade med honom lovade han att komma runt 9-snåret och att han skulle RINGA innan. Där rök hans morgonkaffe!... Jag hatar honom. Mitt fruktansvärda morgonhumör kantas av "dagarna för Veckan", och vi som känner mig vet att man ska vara väldigt försiktig då. Jag ska bara vara tyst och hoppas att han inte pratar med mig.

Jag hade min första "riktiga" arbetsdag i butiken igår. Det var jätteroligt och tiden bara susade föribi. Det är så mycket man ska lära sig ju. Min butikschef, Camilla (haha), är suverän, och jag tror att detta kommer bli riktigt bra!

Snubben hänger i köket vilket resulterar i att JAG KAN INTE FÅ MITT MORGONTHÉ!!!
... Ja, jag är skitarg.

Tyst Camilla, tyst.....

Jag har inte mer att berette för er nu.. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0