Ingen passande överskrift

Skrivklåda av någon märklig anledning.

Har varit ur sängen två gånger idag. Ena gången för att kissa och andra för att hämta yoghurt. Varför göra mer än man behöver? Det är ju dumt. Känner mig kanske lite motiverad att gå ut och springa en jättelångrunda så jag kan gå hem och däcka igen. Med tanke på min kondition så behövs det kanske inte så lång runda... när jag tänker efter.

19:33... I'm still here. Undrar om det är detta som kallas "att vara handlingsförlamad"...

Mitt huvud och jag har spenderat eftermiddagen till att gå igenom allt sen den dagen jag tog mitt liv i en resväska och stack. Kursen, ensamheten, skratten, mr whipp, kaosandet, resorna hem och längtan efter att få åka upp till Stockholm igen efter dag 1 i Helsingborg. Saknaden och längtan efter mina vänner, min familj och Corado. Det har varit jävligt tungt men jag tänker f*n inte ge mig. Nu ska jag göra detta, oavsett vad.

Det är kanske dumt att tänka tillbaka? Lika dumt som det är att oroa sig för framtiden. "Lev i nuet". Fantastiskt.

Jag och mitt bittra halvt sarkastiska arsle ska hoppa ur sängen nu, ta en dusch och gitta. Chandalöööööne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0