Små godbitar

Camilla "jag har kläder så det räcker!" Wallin lyckades som vanligt komma hem med några nya guldklimpar.. *Rätt nöjd*

Cajsa och jag startade dagen med brödbak (jag förtärde bara..) och fortsatte sedan norrut (typ) mot Familia! Jag lyckades komma över ett par flipflop (jag skulle ju ha sneakers....), en blus, superfin mörkblå topp, ett par shorts och en jättefinfin klänning. Cajsa visade mig ett nytt land att handla saker på och jag hittade värdens finaste muffinsformar!!!! Det lär bli mer cupcakes i sommar ;)


Klänning i blått (förvånande?) matchade min klocka jättefint!


... och mina 240st nya supersöta cupcakes/muffinsformar!! Ljusblåa med cupcakesmotiv och gröna/rosa med texten "Hembakat".

Kommentarer
Postat av: Cajsa

De gillar vi ;) får göras om snart ;)

2011-07-14 @ 13:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0