Rullar

"Nu är det ett tag tills allt går snett nästa gång så nu kan du slappna av!"

Bitchslap på mig själv så kör vi!

Studenten i Helsingborg idag. Fantastiskt! Känns som det var igår. Det var helt klart den bästa dagen i hela mitt liv. Jag tror aldrig jag har varit så glad! Inte ens världens ösregn förstörde min dag! (.. som jag delade med 129320942019 andra, haha)

Jag och Malin var nere och tittade på alla (vissa lite mer, andra lite mindre) glada studenter efter att ha förtärt vars en stor portion homemade sushi! Jag är fortfarande mätt och jag orkade inte ens äta upp allt!!! Inte mini-Malin heller för den delen.

Ikväll blir det dansk student, vilket jag ser fram emot jäääättemycket!!! Superkul!

Mamms ska ha hjälp med håret. Vi hörs en annan dag! Schmack :*

Blev riktigt nöjd med mina rullar! Hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0