Prickig korv

Vilket fantastiskt väder det har varit idag! Jag och Linn tillbringade halva eftermiddagen tillsammans och tog en lång promenad genom vår vackra stad. Vi avslutade med en glass nere i hamnen vilket resulterade i en fantastisk "bonnabränna" och prickig korv i huvudet. Allt är i sin ordning!

Imorgon ska jag och Cajsa köra en indoor/shoppingdag. Min fejja/axlar/armar/ben behöver någon dags vila från solljuset och mina fötter behöver något att bli stoppade i när solen inte skiner så fantastiskt som den gjorde idag. De där jäkla sneakersen.... Jag är bara sämst på att köpa sånna skor!

Ska stänga av datorn nu.. Inatt vaknade jag (fortfarande påklädd) med datorn i knäet. Alltid lika rutinerat! Puss på er :*

Här nere skulle varit en bild men blogg.se har inte alla hästarna i stallet om man säger så SÅ DET BLEV INGEN BILD...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0