If that's all there is, then let's keep on dancing!

God lördagsförmiddag. (Eller middag.. klockan är strax 1)

Jag arbetar just nu på ett projekt som kattvakt. Det är lite stökigt, busigt och rätt mysigt.

Gårdagen bjöd på en superhärlig grillkväll hos Jenny. Det spelades spel, grillades och åts ostbågar! En toppenkväll helt enkelt. Idag ska det grillas vidare hemma hos Sebastian. Jag hoppas på att mitt alkoholintag blir lika med NOLL men om man ska vara realist, vilket jag föredrar att vara, så ser det inte alls ljust ut..

Jag tänkte att jag skulle dra ut och rida innan MEN sen kom jag på att jag har ju ingen häst. Han är ju utlånad. Smidigt.

Hade en massa jättekonstiga drömmar inatt.. Börjar ogilla att sova igen. Trist bara att man blir svintrött om man skiter i det.

På torsdag ska jag till doktorn och se vad jag är allergisk mot (om jag nu är allergisk). Jag åkte ju ut och in från sjukan i vintras för att jag hade så ont i magen så nu tänkte jag gå till botten med det hela. Personalen på akuten gjorde ju ingen utredning - de konstaterade bara att jag inte var döende (vilket jag och sofia trodde att jag var..)

9 dagar... 9 dagar...

Är det något jag har så är det bilder på den lilla griiisen!!! <3 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0