Hello you

Jag gjorde en väldigt tråkig upptäckt strax efter jag fjantat mig och fotat mina fötter... Sulan på höger löparsko har börjat släppa fram.... JÄTTEROLIGT att köpa nya träningsskor. Jag tycker det är skittråkigt. (Jag har tränat så mycket att skorna inte håller längre! Eller?! Haha)

Har kickat igång Chris Medina - What are words. Så otroligt vacker låt och historien bakom den är ju så man har tårna i halsen.

Med risk för att bli tjatig säger jag en sak som sagts många gånger den senaste tiden. Jag är så otroligt tacksam för alla fina människor jag har omkring mig. Både de som är här och de som sitter dryga 50 mil bort. Ni är fantastiska allihopa. Vad skulle jag gjort utan er alla? Och mamma och pappa... ni är världens bästa föräldrar.

Framstupa sovläge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0