En neggodil balanserade, på en liten liten spindeltråååååd

Imorgon, imorgon, imooooorgon ska jag och ponnyn dejta!!!! Älskade lilla fina häst vad jag saknar dig! Vill bara ha dig som min min min igen. Men det går ju ikke.

Har luskat reda på lite pay&jump till ponnyn och hans pilot. Nu ska jag ut och agera "ponnymamma". Jag är ju faktiskt ponnyns.... mamma? Massa mys och tävlingspyssel och stress. Som jag saknar det!

Var ute på Väla innan idag och surade mig igenom butikerna efter något att ha på mig imorgon, studenten you know. Jag har börjat hata att shoppa. Det är antagligen bara en dålig period.. Eller kanske bra? Billig om inte annat.

23.02.... Jag ska försöka sova.. Kudden var min i dryga 11h sist. Dags att ta igen all utebliven sömn kanske?

Efter regn kommer mer regn men sen kommer solen. Det gör den alltid! Om jag inte blivit nersmittad av dålig karma. Men SNYFT på mig. Urk. En miljon fula ord.

Sleep tight, fruktansvärt tajt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0