Ditt lilla äckel

Hej allesammans!

Startar mitt fantastiska blogginlägg med en fruktansvärt passande överskrift. Du är verkligen jätteäcklig :)

Nu så.

Idag har jag varit hemma hos Malin hela dagen och spelat tvspel med henne och Phan. Det var ett tag sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde och timmarna (och mina parkeringspengar...) bara susade förbi! Och lilla Kayla är så fruktansvärt söt :) Dockebarn!

Satt och läste igenom detta årets blogginlägg och OMG är allt jag kan säga. Så blåst och blåögd jag varit. Om vi ska lyfta fram något bra ur det hela så är det faktiskt inte jag som är dum i huvudet. Jag är trots allt jävligt okej. Lucky me :)

Nu ska jag bege mig och ställa in pappas bil, sen blir det en tur till den vackra staden för en kvällspromenad med Sebbe.

Adios!


Lite galen bild som borde varit på ett lite galnare och roligare inlägg.. Men vem är perfekt?! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0