B&J, regn och underbara vänner

Ibland kan jag kräkas lite på folk som hela tiden måste berätta hur bra vänner de har... jag vill ju inte vara sämre än någon annan så here we go! Ni är fantastiska. Jag är så tacksam för de vänner som bryr sig om mig, både gamla och nyfunna. Ni är fantastiska och ni borde ha diplom allihopa! Alla världens kramar ska ni också ha! Tack!

Jag tänkte ur något jätteklyftigt innan som jag kände att jag ville dela med mig av.... meeeeeeeen jag har glömt bort det igen! Det var något med lite halvt emo-varning så det gör nog inte så mycket.

Mamma har varit gullig och rotat fram boken som jag fram till nu lånat av Henric, ska fortsätta på sidan 111 och se vart den kan leda mig.

Va fan hände?

Jag och Sandra har bokat utgång i helgen. Känns stabilt! .... eller?! mehe

Tro aldrig något om du inte vet helt hundra för då tror du oftast helt fel. En tanke bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0