2011-06-21

Kom från Haket för ett tag sedan. Spenderade kvällen där tillsammans med Emma, Natti, Ekis, Klara, Madde, Johanna och Sara. Tror det var ett år sedan vi sågs allihopa men det kändes verkligen som igår! Underbaringar!

Jag blir rörd när jag tänker på hur många fina människor jag har omkring mig. Malin och Fan (inte Fan som "fan" utan mer Fán.. hmm.. tänkt thai så fattar ni uttalet) fick min dag att rulla på. Vi tre känns som ett rätt härligt litet gäng ;) Malin borde öppna vuxendagis...

Jag är så glad att jag har så fina vänner som jag har. Ni är guld värda allihopa <3

FÖRRESTEN!!! En sak som gör mig såååå sjukt arg! I förrgår var jag sjukt nere, var på Maxi med m&p och bestämde mig för att köpa en tidning, Vecko Revyn, för att pigga upp mig lite. Kommer hem, börjar skumma igenom mitt senaste inköp TILLS jag vänder upp ett svart uppslag om att JORDEN GÅR UNDER 2012. Jag blev så j*vla arg rent ut sagt. Jag köper en tidning för att pigga upp mig lite, läsa lite skvaller, lite hår, kläder osv, men INTE för att läsa om att forskare tror att vi ska DÖ. Läsvärt!.. Jag slängde skiten.

Imorgon ska jag göra det jag gillar allra mest: jag ska ut och mysa med PONNYN :D Jag är ponnymamma tom måndag. Sen på kvällen ska jag, Alex, Stiffe och Louise (kanske fler) se Xmen-filmen!!! Happy fish! Det känns som det var något mer jag skulle göra imorgon... Hmm...

Ögonen börjar bli sådär jobbigt tunga. Mjauuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0