Den röda...

Söndag.. Söndag.. Min vecka har susat förbi. Det var nyss tisdag! Känns som jag bara suttit hemma och läst mina böcker, riktigt avkopplande. Idag är jag dessutom riktigt glad att jag inte har häst. Ingen lera och inget regn på mig. Samtidigt vet jag att jag inte kommer komma ut idag. Det är ett minus..

Jag har slutat berätta vissa saker för folk omkring mig. Sådana saker som jag gärna vill göra och som jag vill lyckas med. Jag är rädd för att bli överkörd, trampad på och få ett "vad var det jag sa?" om jag inte skulle lyckas fullt ut. Jag vet inte om det är mig eller dem det är fel på.

Jag fastnade i skrivande på annat håll och upptäckte nu, en timme senare, att jag aldrig blev klar här. Jag tappade tråden lite så detta får räcka. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0