THE bed

Min säng är som min egna lilla fristad. Här bestämmer ingen, absolut ingen, förutom jag. Jag kan ligga ner, sitta, stå om jag skulle få för mig det och sova precis när jag känner för det. Ibland läser jag, skriver, skrattar och gråter. Jag kan hur lätt som helst äta för det finns alltid gott om utrymme att ställa tallriken. När det kommer till att dricka rekommenderar jag antingen en sluten flaska eller att använda sängbordet - sängens sidovagn. Sängen är faktiskt den bästa möbeln man kan ha.

Jag ska spender ett litet tag här tillsammans med Blondinbellas bok "Egoboost ". Jag tycker Bella är grym och hon är verkligen en av mina största förebilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0