Shame of walk

Det var ju KNAPPT "Walk of shame-varning" när jag gick genom Falsterbo runt halv 8 snåret i morse iklädd full festmundering, jag hade sovit hos Sandra!.. men det slog mig rätt snabbt hur lyckat det hela såg ut... På vägen tillbaka (till Sandra och co) lyckas jag virra bort mig, snubbla över något stubbliknande och lägga mig raklång i skiten. Tandborsten som jag navigerade med fick smaka jord och mina gummistövlar blev fulla med sand. De andra fick sig iallafall ett gott skratt när jag väl kom fram och bekände varför det tagit lite extra lång tid...

Sitter här och kliar som en galning på alla mina myggbett!.. antar att det är sådant som hör till!

Jag och mamms ska snart bege oss iväg på bröllop. Grannsonen ska gifta sig och det vill vi ju se! Vigseln äger rum i samma kyrka som både jag och min bror döpts och konfirmerats i. Efter för många begravningar har jag börjat tycka det är hemskt att gå till kyrkan. Hoppas min inställning ändras nu när vi ska på ett härligt sommarbröllop! Jag ska gifta mig på sommaren (den dan!!!) ;)

Har min nya blå/vita klänning på mig, bild kommer senare! Pyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0