Mullemeck

Helgen susade förbi fortare än jag trodde den skulle göra.

I lördags tog jag tag i DET - biltvätten. Har dragit på det så länge men nu är min lilla pärla helt shiny igen *. Kvällen spenderades med Sandra på diverse krogar och klubbar i staden. Mycket trevlig kväll!

Jag har skaffat ny ringsignal! Det tog bara 30 minuter på iTunes innan jag hade bestämt mig..

I fredags tänkte jag att det var dags att hämta ut mina ridstövlar som jag lämnade hos skomakaren innan jag flyttade till Stockholm... När jag kom dit var de fortfarande inte klara! Och jag som hade dåligt samvete för att jag inte hämtat dem, haha. Skomakaren var iaf lika trevlig och rolig som vanligt och fixade stövlarna i fredags så IDAG ska de vara klara. Ska upp och lämna in nästa par som verkligen behöver en helrenovering!

Pappa och Anders var också i Bårslöv och fixade.

Jag och fröken Skantz.
Vi fyller för övrigt 42 den 28:e, då smäller det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0