Gårdagens parkhäng och annat mys

Kollektivtrafik och jag har blivit ett! Mamma köpte ett Jojosommarkort och jag använder det flitigt!

Igår tog jag och Tina bussen in till Malin, så himla skönt att slippa hålla på med parkering och grejer. Vi tre spenderade dagen ute i parken med Kayla, Nellan och kex. Malins kommentar var fantastisk: Såhär borde vi ha det varje dag! ... Vi HAR det såhär var dag ;) Hon menade givetvis vädret men det lät så himla roligt!

Idag bara roliga saker för mig. Först ska jag luncha med momme på Tomatens hus som jag har lovat henne i evigheter! Efter det tänkte jag försöka få några timmars sömn (har varit vaken sedan 03.00!!) och slutligen ska jag och Alex käka sushi och se Bad Teacher som nyss haft premiär. En toppenfredag helt enkelt!

Sötaste Kayla käkar mariekex! De med choklad var mina och Malins (såklart). Hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0