Bokmal

Det blev en lång natts sömn även denna natt. Jag förstår inte att det faktiskt är svårt att ta sig ur sängen när klockan strax är 11, tredje dagen på rad!

Gårdagen spenderades ut i Jonstorp tillsammans med Alex familj och vänner. Grillning på stranden blev grillning i vardagsrummet och det var extremt trevligt! Fick träffa de små luddishästisarna som var så sööööööta!!! (Islandshästar) Fredrik aggerade privatchafför (alltid lika snäll!) och jag kunde dricka lite vin :)

Jag har helt fastnat med min bok "Casanovas kvinna ". Helt fantastisk bok som jag rekommenderar till alla! Jag har fått mig en rejäl tankeställare när jag väl bestämde mig för att "ta mig igenom skiten".  Det är magiskt med böcker. Jag tycker att man växer lite för var bok man läst. Just nu har jag fastnat lite i böcker basserade på riktiga händelser och självbiografier. Lärande och utvecklande böcker, enligt mig. Har en liten trave på sängbordet efter gårdagens biblioteksbesök.

40 sidor kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0