Åtsidosatt..

Jag har hatat bloggen några dagar. Inte velat skriva, inte ens tänkt på den när jag tänker efter. Jag har inte haft något att säga (kors i taket!).

Sedan jag fick besked från studera att jag kommit in på högskoleingengörsprogrammet på Campus känns det som ett litet lugn har lagt sig runt mig, fruktansvärt skönt. Ingen panik längre över vad jag ska göra med mitt liv. Jag vill börja plugga nu! Hade jag haft böckerna liggande framför mig så hade jag förmodligen börjat sluka dem redan nu! Geee mig kunskaaaap! Haha. Det ska bli så fruktansvärt roligt. Alla mina favoritämnen. Kalla mig störd men det finns inte något som är så intressant och roligt att läsa som matte och fysik!! Jag kommer äta upp mina föreläsare i de ämnena! Jag ska trada sönder dem, stackars människor, hehe.

På det igen då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0