Måndag "som vanligt"

Smack, måndag igen! Det känns som att det är måndag hela tiden.

Jag har precis, bokstavligt talat, krupit ur sängen. Gäsp! Lyckades komma med nattbussen hem och kom därmed i säng 1 timme tidigare. Tummen upp!

Helgen var mega! Jag och Anders tog en låååång promenad runt Djurgården igår på eftermiddagen. Galet så kallt det blivit igen, men solen sken så det var hur mysigt som helst :)

Idag planerar jag att bege mig till Liljeholmen för att träna lite. Tänkte ta några kilometer på bandet och svettas lite. Måste ju springa på lite nu så man får upp ordentlig kondis inför årets löp. Planerar att delta i några olika lopp under sommar/sensommar. Haha, ja, ni låste rätt!

Nu har jag inte mer att dela med mig av. Ha en bra dag! Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0