SCHmåtthieee

Det är bara MEGAMUMS med smoothie till frukost (även om man vaknar lite lagom bitter klockan 11 för att solen lyser mitt i nyllet på en). Men man bör inte klaga. Det är ju soooool ute! Våren? Vaaaar är våren? Tycker det är dags att den kommer NU!

Det känns lite ovant men blogg.. Jag glömmer bort den hela tiden..

Malin är lika lätt att kontakta som vanligt!

Jobba extra idag - goa pengar. Börjar på mitt nya jobb den 21:e - inte heller så pjåkigt!

Förutom det vet jag inte om jag har något att säga.. Klädpanik inför Kaylas dop nästa helg - jag och Hanna ska lösa det imorgon!

Dishi dishi och sen träna. Köket ser ut som "kom och hjälp mig". Hej så länge!


Nästa helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0