Liv?!

Helt sjukt att det är lördag och jag har inte skrivit sedan i tisdags.. Det måste betyda att jag börjar få ett liv? Man kan ju hoppas :P

Sjukt fint väder ute idag och jag kommer inte befinna mig i det mer än när jag precis gick till Coop för att köpa strösocker och mjölk. Jag fattades en, EN, dl strösocker när jag skulle baka. Haha?! Sådant är ju bara irriterande. Har en plåt med kaga i ognen iallafall och det ska doftar OTROLIGT gott i min lägenhet. Alla som ska på teammötet idag kan ju vara lyckliga (och min pojkvän som tjatat ett bra tag) för det blir maaaassa morotskaka :D Oups.. Kollade precis in i ugnen och den blev nog liiiite större än jag väntat mig.. MEr kaka till alla :D

Funderar på att vara en riktig husmus och ta en svängom med dammsugaren... Eller ta en lång dusch och sen sätta mig framför TVn med en kopp the... Alternativ 2 känns sjukt mycket atteaktivare. Visst ja.. jag måste fixa matlådan också. Det känns ju lite omotiverande.

Nu har jag bara 4 pass kvar som heltidare... Det känns lite konstigt.

På måndag börjar jag mitt nya jobb :D Det känns bra, spännande, lite läskigt och skitkul.

Kärlek till er alla! Nu ska jag göra något.. vettigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0