Close, but no cigar!

God morgon kunde varit godare. God eftermiddag!

Jag och princess hade ett fruktansvärt uppvaknande klockan 10 imorse. Jag gjorde allt för att intala oss båda att jag faktiskt mådde skitbra och fortfarande hade lika roligt som vi hade innan vi somnade. Det kom dock ikapp mig strax efter 12, med mamma och mormor på Väla (rätt ofrivilligt) och jag intog åter sängen för att spendera några timmar där sovande, smsande och gud vet vad. Fredagen var iallafall awesome! Det blev som vanligt inte som planerat, men riktigt roligt, som vanligt!

Jag var och red min underbara fantastiska PONNYN igår :D Vilken lycka! Jag älskar mina lilla heeeeeest <3<3<3 Han var så fiiiin :) Hans nya mattar gör verkligen ett kanonjobb med honom. Ska försöka hinna åka och pussa på honom imorgon innan jag flyger hem igen.

Nu ska jag ner och duscha. Jag hade helt glömt bort känslan av komma hem och lukta häst, halvt ihjälfrusen, glida ner i källaren och hoppa in i duschen för att sedan stå där i den stora kalla tvättstugan, hutrandes efter en dusch så lång som man vågar, innan varmvattnet tar slut. Det var nästan läskigt. Från var dag till aldrig. Jag saknar till och med det! Det var skönt att lukta häst :)

Duschen som sagt, sen kavlar jag och pappsen upp armarna och hugger in i köket. Det är skönt att vara hemma!

JAG ÄLSKAR DIG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0